در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه؛

سردار رادان: خبرنگاران، زبان گویای جامعه/ اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.
کد خبر: ۶۰۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 06August 2023

سردار رادان: خبرنگاران، زبان گویای جامعه/ اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (یکشنبه) در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه که در ستاد فراجا برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: تشکر می‌کنم که به این مناسبت، دعوت انتظامی را اجابت کردید. در ایران اسلامی برخی روز‌ها متفاوت است و این روز‌های خاص معنویت خاصی هم دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خبرنگار و اصحاب رسانه باید از امواج پرتلاطم عبور کنند، افزود: خبرنگاران زبان گویای جامعه و پلی ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.

سردار رادان خبرنگاران را در تامین امنیت جامعه، چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای جامعه دانست و یادآور شد: پلیس متولی اصلی نظم و امنیت جامعه است و ممکن است برخی نظم را بر نتابند.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: رابطه بین پلیس و اصحاب رسانه رابطه‌ای مستقیم، معنادار و پر رمز و راز بوده که فراجا قدردان آن است. خبرنگاران با عشق و علاقه کار را دنبال می‌کنند و لازمه ادامه آن تیزهوشی، هوشمندی و تلاش است تا بتوانند غبار تردید و ابهام را از ذهن مخاطب پاک کنند.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس و رسانه در حوزه امنیت، دو بال همراه هم هستند تا افکار عمومی را آگاه کنند، تصریح کرد: واقعیت با حقیقت فرق دارد و اصحاب رسانه باید فرق آن‌ها را به مخاطب بشناسانند چرا که دشمن به دنبال عبور از پلیس است لذا یکى از آموزش‌هاى فتنه‌گران در فتنه سال ٨٨،‌عبور از پلیس بود، اما عبور به این راحتى‌ها که آن‌ها فکر می‌کنند نیست و با کمک رسانه‌ها اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقى رقم بخورد.

وی با بیان اینکه بخشی از ماموریت پلیس برای آگاه سازی مردم بر دوش رسانه است، یادآور شد: پلیس برای کمک به رسانه کاملا در دسترس بوده و بدون هیچ ملاحظه کاری حاضر به ارتباط مستقیم با اصحاب رسانه است.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه به حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان اشاره کرد و گفت: در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان این پلیس بود که اولین روایت و خبر را تهیه کرد، اما چون درگیر عملیات بود نتوانست آن را اعلام کند.

سردار رادان افزود: هر چهار تروریستی که در سوریه و عراق جنگیده بودند و قصد جولان در سیستان و بلوچستان را داشتند در کلانتری ۱۶ زاهدان به هلاکت رسیدند و ماموران غیور این کلانتری اجازه عرض اندام به آن تروریست‌ها را ندادند.

وی به  اشاره کرد و یادآور شد: یکى از آموزش‌هاى فتنه گران عبور از پلیس بود، اما عبور به این راحتى‌ها که آن‌ها فکر می‌کنند نیست و اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقى رقم بخورد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار