طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: امروز نشر و ترویج ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه، مجاهدت رسانه‌ای است

سرهنگ «سلامی» با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، گفت: امروز نشر و ترویج ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه، مجاهدت رسانه‌ای است.
کد خبر: ۶۰۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 12August 2023

امروز نشر و ترویج ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه، مجاهدت رسانه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز با همراهی حجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، «علیرضا قربانی» رئیس دفتر مدیرکل، سرهنگ «حمیدرضا حسین زاده» مسئول امور شهدای گمنام و «گلی کهنسال» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران بازدید کرد.

سرهنگ «سلامی» با گرامی‌داشت هفدهم مرداد «روز خبرنگار» و شهادت شهید «محمود صارمی» و شهدای رسانه استان مازندران اظهار داشت: موفقیت خبرگزاری دفاع مقدس مازندران در دوره‌های مختلف، نشان از سختکوشی، تلاش و جدی‌بودن مدیر و مجموعه این خبرگزاری را دارد و ما قدردان زحمات و مجاهدت‌هایشان هستیم.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که تا سال‌ها تاریخ کشور ما می‌تواند از این گنجینه گرانبها و میراث ارزشمند بهره ببرد.

این مسئول با بیان اینکه امروز سلاح دشمن سلاح رسانه است و تلاش می‌کند تا در این نبرد رسانه‌ای در اعتقادات، باورها، ارزش‌ها، جوانان و خانواده‌ها تأثیرگذاری منفی داشته باشد، گفت: امروز نشر و ترویج ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه، مجاهدت رسانه‌ای است.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه امیدواریم همچنان شاهد درخشش خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران باشیم و همچنان در صف اول مجاهدت قرار داشته باشد، بر لزوم تعامل و ارتباط سازنده با سایر رسانه‌ها به ویژه در آستانه هفته دفاع مقدس تأکید کرد تا شاهد یک فضاسازی رسانه‌ای در جبهه انقلاب و دفاع مقدس استان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات و تلاش «حدیثه صالحی» مدیر خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران و «محمدعلی نظری» عکاس این خبرگزاری تقدیر به‌عمل آورد.

تهیه و تنظیم: حدیثه صالحی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها