برگزاری نشست هم‌اندیشی همسران شهدای مدافع حرم با حضور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران

نشست هم‌اندیشی همسران معزز شهدای مدافع حرم با حضور استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران در مجتمع کوثر بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 16August 2023

برگزاری نشست هم‌اندیشی همسران شهدای مدافع حرم با حضور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست هم‌اندیشی با همسران معظم شهدای مدافع حرم استان که با حضور «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در مجتمع کوثر در بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: تمام فرآیند‌ها و موفقیت‌ها را در عامل تحول قلمداد می‌کنیم و اگر این باشد پس عامل تحول باید دارای ویژگی‌هایی باشد. بافت‌ها و لایه‌های ذهنی ما به هر مسیری تمایل داشته باشد رفتار ما را شکل می‌دهد و عموما ما در حوزه فعالیت‌های ایثارگرانه برداشتمان این است که حتما باید تشکل‌های ایثارگری، گروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورزان همانند همین گروه اندیشه ورز متشکل از همسران معزز شهدای مدافع حرم را شکل دهیم.

سعید کهن سال اظهار کرد: این گروه از همسران معزز شهدا که در محضرشان هستیم در شرایط خاص با بصیرتی که داشتند داوطلبانه این مسیر روشن و پر خطر، اما راه سعادت مندی را پذیرفتند، از چیزی که در ذهنشان خلق کرده بودند آگاه بودند و در این راه وقتی همسرانشان به درجه رفیع شهادت نائل شدند در حقیقت شروع آرامش برای شهید بود، اما برای این همسران عزیز ما شاید شروع دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و چالش‌های پیش روی واقعیات زندگی بود.

وی افزود: ما نگاهمان به تشکل‌ها و همین گروه ارزشمندی که در محضرشان هستیم این است که باید راهبر تغییر باشند وقتی راهبر تغییر باشند حمایت از ما برایشان معنا پیدا نخواهد کرد بلکه در این مسیر آن‌ها ما را کمک خواهند کرد. ما بعد از اینکه هیئت اندیشه ورزان را تشکیل دادیم با طرح‌های نو و حرف‌های نو با موضوع ایثار و شهادت مواجه شدیم. در حوزه زیست بوم محصولات فرهنگی و هنری و حوزه‌های مختلف به یک راه حلی رسیدیم که الگو نمایی برای جامعه ایجاد کند چرا که شهید بهترین الگو می‌تواند برای مجموعه جامعه اسلامی باشد.

در پایان این مراسم از همسران معظم شهدای مدافع حرم مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار