معرفی شهید «الداغی» به‌عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر سال ۱۴۰۲

شهید غیرت، «حمیدرضا الداغی» به‌عنوان شهید شاخص «امر به معروف و نهی از منکر» سال ۱۴۰۲ معرفی شد.
کد خبر: ۶۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 16August 2023

معرفی شهید «الداغی» به‌عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر سال ۱۴۰۲به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدحسین طاهری آکردی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از طی مراحل قانونی، شهادت حمیدرضا الداغی به‌عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر احراز شد.

وی افزود: عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر به این شهید والامقام به‌واسطه تأثیرات اجتماعی اقدام غیرتمندانه وی اختصاص یافت.

طاهری یادآور شد: غیرت و جوانمردی، دفاع از ارزش و کرامت زن ایرانی، ساکت نبودن در برابر ظلم، ایثار و ازخودگذشتگی، مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی و کمک به مستمندان از شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید غیرت بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: شهید الداغی در عین توان مالی محدود، بی‌ادعا کار‌های خیر فراوانی انجام می‌داد که پس از شهادتش فاش شد.

«حمیدرضا الداغی» ۴۰ ساله، متولد سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه‌کشی ساختمان فعالیت داشت. وی جمعه هشتم اردیبهشت سال جاری، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، به دفاع از آنان برخاست و در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار