مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

خدمات‌رسانی یکهزار امدادگر هلال احمر خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه

شعبانی ضمن بررسی وضعیت مرزهای خوزستان در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی از حضور یکهزار امدادگر هلال احمر استان در مرزهای شلمچه و چذابه برای ارائه خدمت رسانی به زوار حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ - 17August 2023

خدمات‌رسانی یکهزار امدادگر هلال احمر خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «وحید شعبانی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان صبح امروز ضمن بررسی وضعیت مرزهای خوزستان در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی از حضور یکهزار امدادگر هلال احمر استان در مرزهای شلمچه و چذابه برای ارائه خدمت رسانی به زوار حسینی خبر داد.

وی در همین خصوص اظهار داشت: ۱۵ پست موقت و ۲ قرارگاه عملیات پشتیبانی و ۲ پایگاه امدادی بعد از مرزهای شلمچه و چذابه به زائران حسینی امدادرسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی دوره‌های آموزشی امدادی و سلامت در بخش‌های مختلف برای موکب داران و زائران برگزار می‌شود.

شعبانی با تاکید به اینکه تلاش می‌شود تا فضای معنوی اربعین حسینی بر خدمات رسانی هلال احمر خوزستان حاکم باشد، گفت: در حوزه خدمات بشر دوستانه با برگزاری پویش‌های مختلف نیز کمک‌های خیران برای کمک هر چه بهتر به زائران جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها