امام جمعه پارس‌آباد:

مطالبات پنبه‌کاران شهرستان پارس‌آباد پرداخت شود

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: باقیمانده مطالبات پنبه کاران هرچه سریع‌تر باید پرداخت شود.
کد خبر: ۶۱۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ - 18August 2023

مطالبات پنبه‌کاران شهرستان پارس‌آباد پرداخت شود

به گزارش  دفاع‌پرس از اردبیل حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه کشاورزان قشری زحمتکش هستند، اظهار داشت: مسئولان هر چه سریع‌تر تدابیری برای پرداخت باقیمانده مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان منابع آب استان و مغان در این روزهای بحرانی جهادی و شبانه روزی نحوه توزیع آب را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: مشکل آب جدی است و از کشاورزان انتظار می‌رود در خصوص آب صرفه‌جویی کرده و با مسئولان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه مسئولان باید با عدالت و امانت داری آب را به صورت مساوی و عادلانه بین کشاورزان تقسیم کنند، تصریح کرد: در رسیدگی به وضعیت کشاورزان ضروری است تا دولت تمام تلاش خود را به کار گیرد.

باقری بنابی با انتقاد از مشکلات راه‌های روستایی افزود: تعریض و بازسازی این مسیر خصوصاً روستاهای شهر مغانسر ضروری و مورد مطالبه عموم مردم منطقه است و ایمن نبودن جاده‌ها سبب بروز حوادث ناگوار و تصادفات شده و نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد تصریح کرد: مسجد محور فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و یکی از راهبردهای اساسی مرکز رسیدگی به امور مساجد هماهنگی میان دیگر نهادهای مرتبط است چرا که باید از اقدامات موازی کارانه جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد با اشاره به اینکه جوان گرایی در مساجد مورد تاکید است، اضافه کرد: خالی کردن مساجد از جوانان دسیسه دشمنان است و اهمیت مسجد در جامعه اسلامی بر جوان‌گرایی در مساجد است.

باقری بنابی با اشاره به اینکه ماهواره و فضای مجازی عاملی برای افزایش طلاق در جامعه است، گفت: ماهواره و فضای مجازی موجب متلاشی شدن بنیان خانواده شده و آمار طلاق را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

امام جمعه پارس آباد با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) افزود: یکی از شهیدان قیام حسینی که نقش بسیار تأثیرگذاری در تبدیل واقعه عاشورا به یک جریان سیال تاریخی داشت، حضرت رقیه (س)، دختر سه‌ساله امام حسین (ع) است که بارگاه آن در شهر شام واقع شده است.

باقری بنابی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار