استاندار کردستان:

آموزش موثر در سنین پایین و مدارس، برای مقابله با مواد مخدر ضروری است

«زارعی کوشا» گفت: بدترین شرایط در بحث اعتیاد را شکستن قبح آن در جامعه دانست و گفت: آموزش موثر در سنین پایین و مدارس، برای مقابله با مواد مخدر ضروری است.
کد خبر: ۶۱۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 20August 2023

آموزش موثر در سنین پایین و مدارس، برای مقابله با مواد مخدر ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در سنندج اظهار داشت: در بحث آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد، تا رویکردها مردمی نباشد و به این سمت حرکت نکنیم، در مقابله با سوداگران و قربانیان مواد مخدر، عقب خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه باید در مسئله اگاه سازی و تجهیز فکری از ظرفیت مردمی استفاده شود، افزود: علاوه بر آموزش، روی ضدارزش بودن اعتیاد به مواد مخدر باید کار و جامعه را حساس و احیا کرد.

استاندار کردستان بدترین شرایط در بحث اعتیاد را شکستن قبح آن در جامعه دانست و اضافه کرد: آموزش موثر در سنین پایین و مدارس، برای مقابله با مواد مخدر ضروری است.

زارعی کوشا تشکیل مجمع یاریگران زندگی روستا را طرحی بسیار خوب با با ساختاری منطقی توصیف و ابراز امیدواری کرد این طرح در عمل و اجرا هدفمند باشد.

وی با بیان اینکه در صورت نازیبا بودن شهرهایی مانند سنندج و سقز از لحاظ وجود معتادان متجاهر، این مهم به استان تعمیم داده می شود، افزود: مردم سنندج هرچقدر گلایه کنند، حق دارند؛ چراکه معتادان متجاهر در قبرستان‌ها و اماکنی از این قبیل، حضور دارند.

استاندار کردستان روال کار کمپ‌ها را در حوزه بهزیستی اشتباه دانست بر لزوم تقویت این حوزه و تلاش برای ساماندهی سریعتر بانوان معتاد تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها