فرمانده سپاه خوزستان:

سپاه خوزستان به خود می‌بالد که فرمانده دلاوری مثل سردار هاشمی داشته است

سردار شاهوارپور گفت: اقوام‌ مختلف استان امروز با حضور خود در این آیین نشان دادند همواره در شادی و غم در کنار هم هستند و نقشه دشمنان را برهم می‌زنند؛ همچنین مجموعه سپاه استان همواره افتخار می‌کند که فرمانده دلاوری مثل سردار هاشمی دارد.
کد خبر: ۶۱۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ - 20August 2023

سپاه خوزستان ابه خود می‌بالد که فرمانده دلاوری مثل سردار هاشمی داشته استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» امروز در آیین تشییع پیکر مادر شهید «علی هاشمی» در اهواز اظهار داشت: امروز سوگوار مادری هستیم که همچون حضرت فاطمه و زینب (س) برای پاسداری و دفاع از مکتب اسلام و شیعه سال‌های سال عمر گران‌بهای خود را نثار کرد.

وی افزود: حاج خانم اهوازیان یکی از مادران به نام این مرز و بوم بود که در دامن خود قهرمان پروری کرد و شهید «علی هاشمی» را پرورش داد.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: خداوند به بعضی‌ها توفیق می‌دهد تا در دوره حیات به مردم خدمت‌رسانی کنند همچنین بعد از مرگشان هم باز منشا خیر و برکت می‌شوند که مادر شهید هاشمی مصداق این موضوع است.

وی یادآور شد: آن بدخواهانی که به دنبال از بین بردن هویت زنان ما و کانون گرم خانواده هستند، بدانند که الگوی زنان ایرانی حضرت فاطمه و زینب (س) بوده و مادر سردار «علی هاشمی» نمونه و الگویی برای زنان این مرز و بوم است.

سردار شاهوارپور بیان کرد: اقوام‌ مختلف استان امروز با حضور خود در این آیین نشان دادند همواره در شادی و غم در کنار هم هستند و نقشه دشمنان را برهم می‌زنند؛ همچنین مجموعه سپاه استان همواره افتخار می‌کند که فرمانده دلاوری مثل سردار هاشمی دارد.

وی افزود: امروز «علی هاشمی» به یک شخصیت ملی تبدیل شده و رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی بارها از این شهید بزرگوار نام برده‌اند؛ این شهید در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد و جوانان برومند این مرز و بوم را به خوبی هدایت کرد.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: شهید هاشمی همزمان فرمانده سپاه ششم و قرارگاه نصرت بود و نقش ارزنده‌ای در دوران جنگ تحمیلی داشت؛ این شهید والامقام در آن دوران، ستاد پشتیبانی از جنگ را راه اندازی کرد و کمک‌های غیردولتی از این طریق جمع آوری می شد.

سردار شاهوارپور گفت: شهید هاشمی مثل کف دست بر منطقه هورالعظیم و دشت آزادگان تسلط داشت و بارها سردار سلیمانی از او به نیکی یاد کرده و افتخار می‌کرد هم سنگر او بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار