عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

برخورد قاطع با جرائم سازمان‌یافته در حوزه حجاب و عفاف

حجت‌الاسلام «نوروزی» گفت: با افرادی که به‌صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با حرکات نظام اسلامی بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۱۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 20August 2023

برخورد قاطع با جرائم سازمان‌یافته در حوزه حجاب و عفافبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن نوروزی» عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس، در جمع خبرنگاران درباره برخی ابهامات مطرح‌شده در فضای مجازی نسبت به جزئیات لایحه عفاف و حجاب و اجباری شدن چادر در دانشگاه‌ها و ممنوعیت کاشت ناخن و لاک زدن ناخن، اظهار داشت: این موضوع اصلاً مطرح نبوده و این‌ها آنارشیسم رسانه‌ای است، معلوم است که چادر دیگر هیچ‌گاه چادر اجباری نیست.

عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در لایحه جدید عفاف و حجاب برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مثل گذشته به وسیله گشت‌های امنیت اخلاقی صورت خواهد گرفت یا خیر؟ تصریح کرد: برخورد با ناهنجاری به سبک گذشته که در آن گشت ارشاد اقدام به بازداشت متخلفان می‌کرد، نخواهد بود.

حجت‌الاسلام «نوروزی» تصریح کرد: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود؛ البته با افرادی که به‌صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با حرکات نظام اسلامی بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار