معاون استاندار فارس:

راهبرد اصلی دشمن، ناامید کردن مردم است

«قزل سفلی» گفت: در حوزه سیاسی، دشمن راهبردش برای ناامید کردن مردم همواره ادامه دارد و سال گذشته نیز از هیچ اقدامی از جمله راه‌اندازی اغتشاشات دریغ نکرد.
کد خبر: ۶۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 23August 2023

راهبرد اصلی دشمن، ناامید کردن مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل‌سفلی» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار فارس امروز چهارشنبه یکم شهریور در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نی ریز، ضمن گرامیداشت هفته دولت ابتدا اظهار داشت: در حوزه سیاسی، دشمن راهبردش برای ناامید کردن مردم همواره ادامه دارد به گونه‌ای که بعد از اغتشاشات پارسال و بعد از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن سال گذشته خانم کلینتون می گوید این ۱۰۰ روزی که بر ایران گذشت بار دیگر موجب قوی تر شدن کشور ایران شد.

وی ادامه داد: امروز دشمن در یک جنگ نابرابر و ترکیبی با راهبرد تولید بحران های پی در پی می کوشد که در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی بر مردم کشور فشار وارد کند.

وی اظهار داشت: در حوزه جنگ امنیتی هرچند که در ماههای گذشته دشمن ناکام ماند اما ۲ مرتبه به زائران و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ (ع) حمله تروریستی انجام شد که نشان می دهد آنها در پایان خط هستند و به کسانی حمله می کنند که مشغول عبادت بودند.

معاون استاندار فارس گفت: در حوزه اقتصادی تمام ظرفیت های اقتصادی که بزرگترین آن به زعم خودشان تحریم است را به کار گرفتند اما باز هم این مردم ایران بودند که پیروز شدند و دشمن اعتراف کرد که سیاست فشار حداکثری بر ایران شکست مفتضحانه خورده است.

قزل سفلی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم بسیاری از شهرهای کشور و استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار داشتند، آمار روزانه مبتلایان و فوتی ها بسیار بالا بود و کسب و کار، تحصیل و مراودات اجتماعی تعطیل شده بود.

وی افزود: در آن مقطع دشمن تهدید می کرد که اگر مذاکرات برجام بازنگردید و همچنین FATF را تصویب نکنید به شما واکسن نمی دهیم و دولت قبل هم به همین بهانه در بحث واکسیناسیون تلاش خود را کمتر کرده بود.

او ادامه داد: در آن مقطع فروش نفت به کمتر از ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم با یک تماس تلفنی رئیس جمهور موج ورود واکسن شروع شده و در کمتر از ۶ ماه ۶۶ میلیون نفر واکسن تزریق کردند و جزو اولین کشورهایی بودیم که موفق به کنترل و مهار کرونا شدیم.

قزل سفلی اضافه کرد: در حوزه سیاسی، دشمن راهبردش برای ناامید کردن مردم همواره ادامه دارد به گونه‌ای که بعد از اغتشاشات پارسال و بعد از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن سال گذشته خانم کلینتون می گوید این ۱۰۰ روزی که بر ایران گذشت بار دیگر موجب قوی تر شدن کشور ایران شد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: به رغم اینکه دشمن تلاش بسیارکرد که در ثبت نام انتخابات مجلس هم تاثیر بگذارد اما در پیش ثبت نام ها حماسه آفریده شد و طی مدت یک هفته ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اقدام به نام نویسی کردند.

قزل سفلی افزود: به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، پیش بینی این میزان استقبال برای انجام پیش ثبت نام را نمی کردیم.

وی، با بیان اینکه دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن آسیب های اجتماعی در کشور است و ادامه داد: امروز در حوزه طلاق، خودکشی و اعتیاد مشکلات زیادی داریم که با ورود گروه های مردمی بر این مشکلات نیز غلبه خواهیم کرد و باید زمینه ورود گروه های مردمی فراهم شود.

او افزود: همه اینها بیانگر این مطلب است که دشمن از پیشرفت و وحدت اجتماعی مردم نگران است.

در این آیین یعقوب خسروانی به عنوان سرپرست فرمانداری نی ریز معرفی و از تلاش های مختار یوسفی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار