فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

خدمت به زائرین امام حسین (ع)، فرصتی استثنایی و ارزشمند برای کارکنان پلیس

سردار «جلیلیان» بر تسریع خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین تاکید کرد و گفت: خدمت به زائرین امام حسین (ع)، فرصتی استثنایی و ارزشمند برای کارکنان پلیس است.
کد خبر: ۶۱۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ - 24August 2023

خدمت به زائرین امام حسین (ع)، فرصتی استثنایی و ارزشمند برای کارکنان پلیسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید میدانی از موکب الحسین (ع) شهدای انتظامی مرز میرجاو، اظهار داشت: کارکنان پلیس به عنوان یک خدمتگزار و خادم سید الشهداء در کنار زائرین آن حضرت در راه امنیت و آرامش آنان بصورت شبانه روزی تلاش می‌کند و قطعاً این خدمت هر چه سخت‌تر باشد افتخارش نیز بیشتر است.

این مسئول گفت: رضایتمندی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) از اولویت‌های این فرماندهی در مراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری خود مردم عزیز این امر محقق گردد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا برنامه ریزی مناسبی جهت تسهیل در تردد، ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی در محدوده مرز میرجاوه برای شهروندان در نظر گرفته شده که ان شاالله رضایت مندی زائرین اربعین حسینی (ع) را در پی خواهد داشت.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم در این ماموریت معنوی یک افتخار بزرگ برای پلیس است، فرماندهی انتظامی استان نیز همانند سال‌های گذشته با تمام توان در خدمت زائرین عزیز و آرامش آنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار