فرازی از وصیت نامه شهید «کیوان احمدی»:

ادامه دهنده راه من باشید نه شعار دهنده

شهید «کیوان احمدی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: من هم یکى از این شهیدان از شما مى‌خواهم که فقط مرا دفن نکنید و خاک بر روى جسد من نریزید. از شما مى‌خواهم ادامه دهنده راه من باشید نه شعار دهنده.
کد خبر: ۶۱۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴ - 28August 2023

از شما مى خواهم ادامه دهنده راه من باشید نه شعاردهنده

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «کیوان احمدی» بیست و چهارم خرداد ۱۳۴۸ در روستای مزجین از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. وی دانش آموز دوم متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام دهم اسفند سال ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار پاک این شهید بزرگوار در زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید «کیوان احمدی»

و با درود و سلام بر امت شهیدپرور که چندین شهید را بر روى دستان خود تشییع کرده اند، و من هم یکى از این شهیدان از شما مى خواهم که فقط مرا دفن نکنید و خاک بر روى جسد من نریزید. از شما مى خواهم ادامه دهنده راه من باشید نه شعار دهنده.

اکنون که تا کوله بار خود را مى بندیم و به کربلا که به همین زودى آزاد مى شود مى روم مى بینیم در شهر در حال چپاول مردم هستند. حال در غروبى خونین در گلزار‌ها بچرخید مى بیندى کسانى تا مدت پیش لاله هاى قرمز سرشار بودند حال در ظاهر لاله‌های زرد شده اند.

پس چرا شرم نمى کنید. عده اى در حال خون دادن و از جان گذشتن هستند و عده‌ای بعد ازگذشت هفت سال از جنگ به جبهه نیامده اند و این حالت رزمندگان در جبهه را لمس نکرده اند. چطور مدعى هستیم که ما انقلابى هستیم.

حال هر که مى خواهد باشد آیا شما فکر مى کنید تا آخر وضعیت ما جنگى است، نه بلکه به همین زودی یا زمانیکه وصیت نامه من را دارید مى خوانید ما پیروز شده ایم و راه کربلا باز شده است. آیا در آن روز هم مى‌توانید بگویید که ما حزب اللهى هستیم نه همه شما را شناخته اند که شما چه اعجوبه هایى هستید پس واى به حال شما که در آن روز محشر جواب خون شهیدان را چطورى خواهید داد.

دیگر من چه بگویم آیا با حرف هاى امام مسیر راستینی براى خود انتخاب نمى کنید. پیامى که امام مى دهد از پیام امام زمان (عج) است و از شما یک چیز مى خواهم که فرزندان خود را خوب تربیت کنید که سربار جامعه باشد. از شما مى خواهم مقدارى به فکر قیامت باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار