در جشنواره شهید رجایی؛

لوح و تندیس دستگاه برگزیده به وزیر امور خارجه اهدا شد

وزارت خارجه از میان ۲۵ دستگاه ارزیابی شده در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور لوح و تندیس دستگاه برگزیده را دریافت کرد.
کد خبر: ۶۱۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 26August 2023

لوح و تندیس دستگاه برگزیده به وزیر امور خارجه اهدا شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جایزه دستگاه برگزیده در سطح ملی از میان ۲۵ دستگاه ارزیابی شده در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور، ضمن تقدیر از تلاش‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت نیرو، به «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه اهدا شد.

براساس این گزارش، هجدهمین همایش شهید رجایی صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

رئیس جمهور در این همایش با تاکید بر الزام انکار ناپذیر تحول در نظام اداری کشور در گام دوم انقلاب اسلامی گفت‌: نظام اداری کارآمد، چابک و امیدآفرین برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار نقش‌آفرین است.

رئیسی متناسب سازی نظام اداری کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی را وظیفه همه مسئولان و مدیران و کارمندان دانست و تصریح کرد: چنین تحولی ممکن است در ابتدا با موانعی مواجه شود چرا که برخی تحول‌ناپذیرند و به وضع موجود اداره‌ها و سازمان‌ها اکتفا می‌کنند.

رئیس جمهور بروکراسی اداری را یکی از مشکلات نظام اداری کشور و موجب پیچیدگی، درهم‌تنیدگی و کندی کارها دانست و افزود: ما بر کار کارشناسی در نظم اداری کشور تاکید داریم اما باید مراقبت کنیم که هم کار کارشناسی و عالمانه و به دور از اعمال نظرات فردی و شخصی صورت گیرد و هم موجب کندی کار نشود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار