رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان خلخال معرفی شدند

رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان خلخال با حضور رئیس‌کل دادگستری اردبیل معرفی شدند.
کد خبر: ۶۱۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ - 29August 2023

رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان خلخال معرفی شدند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، در مراسمی که شامگاه (دوشنبه) با حضور مقام عالی قضایی استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستانی در خلخال برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند قاضی نباتی رئیس سابق حوزه قضایی خلخال، آرش جعفری که پیش از این سمت دادستانی شهرستان خلخال را برعهده داشت به‌عنوان رئیس حوزه قضایی خلخال و مظفر رضایی خواجه‌بلاغ به سمت دادستان جدید این حوزه منصوب شد.

 حجت‌الاسلام حسین کثیرلو رئیس‌کل دادگستری استان با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت‌های قوه قضائیه عمل بر اساس سند تحول قضائی است گفت: در این سند به موضوعات بسیار مهم اشاره شده است که می‌توان توجه به امر پیشگیری از وقوع جرم دانست.

وی یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف را اهتمام به تسریع در انجام امورات مردم در ادارات و دستگاه‌ها ذکر کرد و گفت: بسیاری از تخلفات ناشی از عملکرد  و رفتار بد مسئولان نشئت می‌گیرد بنابراین هر چند رفتارهای سازمانی قانونمند و در خدمت مردم باشد به همان میزان شاهد کاهش میزان تخلفات و جرائم و افزایش رضایتمندی عمومی را شاهد خواهیم بود.

وی افزایش تعاملات و همکاری‌های مابین مجموعه‌های قضایی، اجرایی و انتظامی را از دیگر مولفه‌های مهم در امر خدمت‌رسانی مطلوب عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار