همراه با تلویزیون

«گل آموز»، «فیلم کوتاه» و «عطر عاشقی» در تلویزیون

«گل آموز»، «فیلم کوتاه» و «عطر عاشقی» تازه ترین برنامه های معرفی شده رسانه ملی هستند.
کد خبر: ۶۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 07December 2015

«گل آموز»، «فیلم کوتاه» و «عطر عاشقی» در تلویزیون

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، برنامه روزانه «گل آموز» شبکه آموزش سیما این هفته به آموزش تقویت حافظه و بازی های جمعی به کودکان می پردازد. در این برنامه کودکان از مطالب علمی آگاه شده و می توانند حیوانات مختلف را بشناسند؛ این هفته قرار است کودکان با لاک پشت و خارپشت آشنا شوند.

برنامه «گل آموز» به تهیه کنندگی سارا روستاپور و با حضور مجریان دختر و پسر نوجوان و عروسک نارنجی همچنین آیتم های شاد و جذاب از جمله نمایش، مسابقه و آموزش هنرهای دستی با اجرای هلن محمدرضایی هر روز ساعت ۱۴ از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
 
رسول صدرعاملی از «فیلم کوتاه» میگوید
برنامه «فیلم کوتاه» در سومین قسمت خود با اجرای بهمن دادفر میزبان رسول صدرعاملی کارگردان سینمای ایران است. برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» از تازه ترین تولیدات شبکه مستند سیما است که با طراحی موضوع و تهیه کنندگی عماد خدابخش هر هفته سه شنبه ها روی آنتن می رود.
برنامه این هفته با اجرای بهمن دادفر میزبان رسول صدرعاملی می شود. در این قسمت دو تن از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از جمله عاطفه خادم الرضا و رضا فهیمی به مخاطبان معرفی می شوند و بخش هایی از آثار این دو روی آنتن می رود.
 
سعید پوراسماعیلی در بخش آموزش این برنامه فیلمبرداری در فیلم کوتاه را به مخاطبان می آموزد و در بخش خبرها نیز جشنواره های مختلف ملی و بین المللی فیلم کوتاه معرفی می شود. پخش پشت صحنه فیلم کوتاه «رنگان ۹۹» ساخته تیام یابنده نیز بخش دیگری از این برنامه است.
برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» مجری ثابت ندارد و هر هفته یکی از فیلمسازان و فعالان حوزه فیلم کوتاه و انیمیشن اجرای برنامه را برعهده خواهند داشت. مدت زمان این برنامه تخصصی در حوزه فیلم کوتاه، ۶۰ دقیقه است. سومین قسمت این مجموعه ساعت ۲۲ روز سه شنبه ۱۷ آذر روی آنتن می رود و چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۰ صبح بازپخش می شود.
 
بوی « عطر عاشقی» در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می پیچد
برنامه «عطر عاشقی» شبکه پنج سیما روز جمعه ۲۰ آذر مقارن با ۲۹ ماه صفر به صورت زنده و مستقیم از حرم حضرت عبدالعظیم(ع) روی آنتن می رود.
 
سید ناصر سجادی تهیه کننده برنامه «عطر عاشقی» گفت: در این برنامه حجت الاسلام محمدرضا میلانی نژاد به بحث و بررسی موضوع مهدویت و انتظار می پردازد و حاج احمد نیکبختیان از مداحی ویژه دهه آخر صفر سخن می گوید.
برنامه «عطر عاشقی» روز جمعه ۲۰ آذر ماه ساعت ۱۶ به مدت ۶۰ دقیقه با اجرای سید رضا نواب روی آنتن شبکه پنج می رود و پخش زیارت آل یاسین، دعای فرج و ...  ازمیان برنامه های این برنامه است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار