یادواره شهدای دولت در خلخال برگزار شد

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، یادواره شهدای بسیج ادارات و شهدای سه ماهه دوم خلخال با محوریت شهدای دولت در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 30August 2023

یادواره شهدای دولت در خلخال برگزار شد

 به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی امیدوار امام جمعه بخش شاهرود خلخال امروز (چهارشنبه) در مراسم یادواره شهدای دولت که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند دولت اظهار داشت: خون پاک شهیدان گرانقدر انقلاب و نظام اسلامی همواره حافظ منافع نظام در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران بوده و پس از این نیز تقویت این فرهنگ در جامعه مانع از نفوذ فرهنگ بیگانه به داخل کشور خواهد شد. هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دولت و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی مسئولان است.

امام جمعه بخش شاهرود خلخال گفت: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی با استفاده از هفته دولت در کنار ارائه گزارش عملکرد خود به مردم ، نقاط قوت و ضعف دستگاه اجرایی را از زبان مردم جویا شوند. از مسئولان و دولتمردان انتظار می‌رود رفتار شهیدان والامقام رجایی و باهنر را الگوی اخلاقی و رفتاری خود قرار بدهند.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر میهن اسلامی ایران است بیان کرد: برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی هزینه‌های معنوی سنگینی جمله پرداخت شده و خون شهدا همواره پاسدار و حافظ ارزش‌های والای نظام اسلامی خواهد بود.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از کارمندان نمونه ادارات ،سازمان‌ها ، نهادها و شرکت‌های دولتی خلخال تجلیل شده و برنامه‌های مختلفی از جمله پخش کلیپ شهدای دولت ، مداحی و عزاداری اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار