استاندر لرستان:

انقلاب اسلامی با همکاری مردم و مسوولان به توسعه رسیده است

زیویار گفت: با وجود مشکلات بسیار، اما اقدامات برای رفاه مردم انجام می‌شود چون انقلاب اسلامی با همکاری میان مردم و مسوولان به توسعه رسیده است و این برادری موجب آبادانی است.
کد خبر: ۶۱۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ - 31August 2023

انقلاب اسلامی با همکاری مردم و مسوولان به توسعه رسیده است

به گزارش ‌دفاع‌پرس  از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان  امروز (پنجشنبه) در شورای اداری شهرستان الیگودرز که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار  داشت: یکسال گذشته ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان افتتاح و کلنگ زنی شد، تمام بخش ها درگیر هستند و اقدامات لازم را در این مدت انجام داده اند.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ درصد منابع و تسهیلات در اختیار لرستان قرار گرفت و توجه ویژه دولت به برخی استان ها قابل لمس است افزود: همچنین انتظارات در دولت سیزدهم بسیار می‌باشد و استان های کم برخوردار بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اقدامات خستگی ناپذیر رییس جمهور  گفت: در ابتدای دولت سالانه ۱۲۳ هزار تن میزان خرید گندم در استان بود و اکنون به چهار برابر رسیده است همچنین با توجه به اقدامات صورت گرفته در هفته دولت امسال ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی مورد بهره‌برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

زیویارتصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های لازم در لرستان ضروری است و باید بدون هرگونه خستگی و با اقدام جهادی در این راستا تلاش کنیم چراکه مدل مورد نظر دولت اسلامی توجه به رفاه مردم است.

وی گفت: به رسم سنت های صحیح در نظام اسلامی ، برخی مناسبت ها با هدف الگو قرار دادن و تحت تاثیر قرار گرفتن سبک زندگی در تقویم جای گرفت همچنین اقدامات جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری در ایام مختلف توسط مسوولان گزارش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره درحال تحریم کشور هستند بیان کرد: با مشکلات بسیار اما اقدامات برای رفاه مردم انجام می‌شود چون انقلاب اسلامی با همکاری میان مردم و مسوولان به توسعه رسیده است و این برادری موجب آبادانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار