مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

برپایی موکب فرهنگی برای خدمت‌رسانی به زائران خارجی در مرز بازرگان

سردار «وحیدی» گفت: همزمان با ورود زائرین حسینی از کشور‌های ترکیه، ارمنستان و آذربایجان به ایران در مرز بازرگان موکب فرهنگی ایجاد و راه اندازی شده است.
کد خبر: ۶۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 31August 2023

برپایی موکب فرهنگی برای خدمت‌رسانی به زائران خارجی در مرز بازرگان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز به همراه جمعی از معاونین ضمن حضور در مرز بازرگان از زائرین کشور‌های ترکیه، آذربایجان و ارمنستان که برای زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند استقبال کرد.

وی سپس با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفتگو کرد.

سردار وحیدی در این بازدید از موکب شهید باکری مستقر در این پایانه که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برپا شده است دیدن کرد.

سردار وحیدی ضمن تشکر و قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که برای تسریع تردد زائران تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی را انجام می‌دهند، گفت: خداوند را شاکریم که استان آذربایجان غربی محل عبور عاشقان و دلدادگان مکتب امام حسین (ع) است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه اظهار داشت: این پایانه تنها پایانه مرزی است که تاکنون پذیرای حدود ۵۰۰۰ زائر از کشور‌های ترکیه، ارمنستان و آذربایجان بوده و خروج این زائرین نیز از مرز چزابه خوزستان خواهد بود.

وی افزود: توزیع بسته‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت میان زائران بخشی از فعالیت موکب شهید باکری مستقر در این پایانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها