سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خاش مطرح کرد؛

خدمت جهادگران کانون بسیج اساتید خاش به زائران اربعین

«شهنوازی» گفت: جهادگران بسیجی کانون بسیج اساتید شهرستان خاش در ایام پیاده‌روی اربعین در مرز ریمدان و میرجاوه در غالب اردوی جهادی به ارائه خدمات به زائران اربعین می‌پردازند.
کد خبر: ۶۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 04September 2023

خدمت خالصانه جهادگران کانون بسیج اساتید خاش به زائران اربعین در مرز ریمدان و میرجاوه سیستان و بلوچستان«بهناز شهنوازی» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: جهادگران بسیجی کانون بسیج اساتید شهرستان خاش در ایام پیاده‌روی اربعین در مرز ریمدان و میرجاوه در غالب اردوی جهادی به ارائه خدمات به زائران اربعین می‌پردازند.

شهنوازی افزود: انقلاب اسلامی تکمیل کننده نهضت عاشور است و کار به ظاهر ناتمام قیام کربلا را تکمیل کرد و صادرکننده شعله عشق به امام حسین (ع) در تمام ممالک دنیا شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خاش ادامه داد: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی است جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی، لذا از این رو گروه جهادی کانون بسیج اساتید شهرستان خاش در قالب برپایی موکب و اهدای بسته های فرهنگی پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) در مرز ریمدان و میرجاوه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها