مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

شهدای «خان‌طومان» الگویی برای جوانان امروز هستند

سرهنگ پاسدار «سلامی» شانزده شهید واقعه خان‌طومان را نمونه و الگویی برای جوانان امروز عنوان کرد.
کد خبر: ۶۱۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ - 04September 2023

شهدای «خان‌طومان» الگویی برای جوانان امروز هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه با «راعی» کارگردان فیلم داستانی «خان‌طومان» از شهدای شهدای مقاومت به عنوان شهدای مظلوم انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: حماسه تاریخی خان‌طومان از وقایع مهم تاریخ جبهه مقاومت به شمار می‌آید.

وی شانزده شهید واقعه خان‌طومان را نمونه و الگویی برای جوانان امروز عنوان کرد و از تلاش‌های کارگردان و عوامل ساخت فیلم داستانی «خان‌طومان» قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار «سلامی» تأکید کرد: نهاد‌های مختلف فرهنگی و هنری استان و نهاد‌های ملی ان شالله برای اتمام این پروژه هنری ارزشمند و فاخر «خان‌طومان» همکاری و مساعدت لازم را به عمل خواهند آورد.

«راعی» کارگردان فیلم داستانی «خان‌طومان» نیز گفت: فیلم داستانی «خان‌طومان» با موضوع شانزده شهید حماسه «خان‌طومان» در دست تولید است و نیازمند همکاری نهاد‌های فرهنگی و هنری استان مازندران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم شامل شانزده قصه از شانزده شهید واقعه «خان‌طومان» است که با پیوند به دفاع مقدس جلوه‌ای از حضور مجاهدانه رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا را در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار