برای جاماندگان اربعین؛

بیش از ۲۰ موکب خدمات‌رسانی توسط فرهنگسرای سلامت برپا می‌شود

بیش از ۲۰ موکب خدمات رسانی و پذیرایی همزمان با اربعین حسینی چهارشنبه ۱۵ شهریور توسط فرهنگسرای سلامت برای جاماندگان اربعین برپا می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 04September 2023

بیش از ۲۰ موکب خدمات‌رسانی توسط فرهنگسرای سلامت برپا می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بیش از ۲۰ موکب خدمات رسانی و پذیرایی همراه و همگام با عاشقان حسینی همزمان با با اربعین حسینی و با محوریت محله و خانواده، با دعوت از کانون‌ها، نوجوانان دختر و پسر، گروه‌های بسیج و گروه‌های مردمی چهارشنبه ۱۵ شهریور توسط فرهنگسرای سلامت برای جاماندگان اربعین برپا می‌شوند.

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) به عنوان نماد اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی، چندسالی است با حضور اقشار عظیم مردمی، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود. انتقال مفاهیم و ارزش‌های قیام عاشورا باعث شده تا پس از ۱۴ قرن، همچنان شاهد ماندگاری و عظمت آن باشیم.

در بخش فعالیت‌های فرهنگی این مرکز، اعضای کانون‌های نوجوان دختر فرهنگسرای سلامت در حرکتی خودجوش و گروهی اقدام به طراحی و ساخت دست سازه‌های نمدی در قالب (سرمداد، جانماز، عروسک و..) کرده تا در روز راهپیمایی در بین کودکان شرکت کننده در این مراسم توزیع کنند.

تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰ عدد گیره روسری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه کودک با عنوان میز حس خوب، توزیع بیش از ۱۰۰۰ عدد اسباب بازی در بین کودکان شرکت کننده در مراسم، تهیه و توزیع ۲۵۰ پوستر با موضوع اربعین، توزیع ۵۰۰ سربند موضوعی، توزیع بیش از ۵۰۰ کتابچه روایت عاشورا، راه اندازی ایستگاه واکس زنی توسط اعضا کانون‌های انصارالمهدی (عج) و نوجوانان مسجد معراج، برپایی ایستگاه پذیرایی حلوا و شله زرد، برپایی ایستگاه مشاوره، برپایی موکب‌های خدمات رسانی خانوادگی و… بخشی از خدمات فرهنگسرای سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار