در پیام تقدیر سردار «مرادحاجتی» آمده است؛

پایتخت دفاع مقدس به پایتخت موکب‌ها نیز مفتخر شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی از خدمت همه مردم خوزستان، موکب‌داران، مسئولان و هیئت‌های استان در راستای خدمت به زوار حسینی قدردانی کرد و گفت: خوزستان به عنوان کربلای ایران و پایتخت دفاع مقدس به پایتخت موکب‌ها نیز مفتخر شده است.
کد خبر: ۶۱۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 07September 2023

پایتخت دفاع مقدس به پایتخت موکب‌ها نیز مفتخر شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی از خدمت همه مردم خوزستان، موکب‌داران، مسئولان و هیئت‌های استان در راستای خدمت به زوار حسینی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

جریان عظیم اربعین و زیارت میلیون‌ها نفر به صورت همزمان از اقصی نقاط جهان نقطه عطفی در ایجاد راهبرد مکتب و تمدن نوین اسلام در سراسر گیتی است.

افتخار خدمت به زائران در خوزستان به عنوان کربلای ایران و پایتخت دفاع مقدس که به پایتخت موکب‌ها نیز مفتخر شده عرصه‌ای جدید برای مهمان نوازی مردمان خونگرم دیار شهید «علی هاشمی» بوجود آورد.

مردمانی که در بسیاری مسیرها و ورودی شهرها، بخش‌ها و روستاها همچنین پایانه‌های شلمچه و چذابه با عشقی وصف ناشدنی پذیرای زائران اربعین ایرانی، پاکستانی، افغانستانی و دیگر ملیت‌ها بودند.

حقیقتاً زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است. حرکتی که مصداق میدانی و عملی جهاد تبیین و نماد اقتدار و وحدت شیعیان و دیگر ادیان آزادیخواه جهان شده است.

اینجانب به عنوان خادم الحسین حوزه دفاع مقدس صمیمانه از مردم خوزستان که با جان و دل پذیرای خیل عظیم زوار حسینی بودند تشکر می‌کنم.

 همچنین از زائرین گرامی که رنج پیاده روی را به جان خریدند و تمامی نیروهای خدمتگزار اعم از دولت محترم، هیئات مذهبی، موکب داران، اصحاب رسانه و صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و درمانی، کارمندان ادارات و نهادهای مختلف کشور، جامعه ایثارگر، رزمنده، جانباز و آزاده خوزستان، مسئولین یادمان های دفاع مقدس و جوانان دهه هشتادی که در این مسیر مخلصانه خدمت کردند تشکر وافر دارم و امیدوارم که خداوند به برکت اینگونه حرکات الهی عنایت و لطف خود را شامل حال مردمان شهیدپرور خوزستان نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار