سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

مردمِ بابصیرت، بار دیگر توطئه‌های دشمن را نقش برآب خواهند کرد

«‌جلائی» با تاکید بر اینکه برای گام برداشتن در مسیر‌ پیروزی باید ولی زمان را شناخته و خسته نشویم، گفت: دشمن در تمام زمان‌ها و با همه توان‌ها به توطئه می‌پردازد و ما باید با تمام قوا با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های شوم آنان را نقش برآب کنیم.
کد خبر: ۶۱۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 08September 2023

مردمِ بابصیرت، بار دیگر توطئه‌های دشمن را نقش برآب خواهند کردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «‌بهروز جلائی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت سالروز ۱۷ شهریور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امام خمینی(ره) در جریان تاریخی انقلاب اسلامی ایران، حقیقت چهره روشنفکران عصر پهلوی را بر ملا کرد به گونه‌ای که با قیام امام خمینی(ره) در سال ۴۲، خواسته مردم در خصوص جمع کردن بنیان شاهنشاهی در ایران جرقه خورد.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان سال ۵۷ پیام هشت ماده‌ای امام خمینی(ره) در ماه رمضان با معنویت در جامعه پیوست خورد، گفت: مردم در ۱۶ شهریور سال ۵۷ در میدان آزادی امروزی تجمعی با سخنرانی آیت‌الله بهشتی داشته و در همان روز با بنرها و دست نوشت‌هایی اعلام کرده بودند که از این پس نام این میدان، میدان آزادی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه در ۱۷ شهریور سال ۵۷، مردم بی‌دفاع ایران به خاک و خون کشیده شدند، افزود: ۱۷ شهریور برآمده از دل اربعین‌هاست و مبنای فکری آن نیز در قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بوده است.

به گفته جلائی، در ۱۷ شهریور سال ۵۷ مردم در جای جای نقاط ایران در آن روز گرد هم آمده بودند و نابودی شاه و استقرار جمهوری اسلامی ایران را از همان موقع اعلام کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره نهضت انقلابی مردم را همراه با دستی غیب و الهی می‌دانستند، گفت: غیب و غیب باوری در نهضت الهی و جمهوری اسلامی یک واقعیت است و اینکه رهبری از قله‌ها سخن می‌گویند آن هم به واسطه انگیزه الهی و وحدت آحاد ملت حول این انگیزه الهی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه انگیزه الهی و وحدت آحاد ملت حول انگیزه الهی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حرکت امام حسین(ع) به گونه‌ای طراحی شده که هم در گذشته، حال و آینده مسیر روشن و سعادت بشر است لذا باید مسیر اربعین و مسیر امام حسین(ع) را درست معنا کرده و پشت سر ولی‌فقیه و مسلم زمان حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسیر پیش رو مسیر پیروزی است به شرط اینکه ولی زمان را شناخته و خسته نشویم، افزود: دشمن در تمام زمان‌ها و با همه توان‌ها به توطئه می‌پردازد و ما باید با تمام قوا با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار