سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی:

اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دریا را وظیفه خود می‌دانیم

«شجیع» در بازدید از ناو بزرگ مکران بر برگزاری رویدادی ملی به میزبانی این ناو خبر داد و گفت: بدنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دریا محور هستیم.
کد خبر: ۶۱۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 10September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «رضا شجیع» سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور امروز پس از پایان مجمع انتخاب ریاست هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان جهت بازدید از ناو بزرگ مکران راهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش شد تا ضمن بررسی و بازدید میدانی از ظرفیت‌های این ناو با تفاهم با مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش اقدام به برگزاری رویدادی بزرگی ملی و مشترک در آذر ماه نمایند.

در این بازدید که با همراهی احسان کامرانی معاون سیاسی استاندار و رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان ناخدا محمد حریر فروش مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش و مظفر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام شد شجیع و همراهان ضمن حضور بر عرشه این ناو بزرگ بر ظرفیت‌های بی‌نظیر اجرای برنامه ای ملی و ماندگار بر عرشه ناو مکران در هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خبر داد و سپس در نشستی با حضور ناخدا حریر فروش به بررسی و تبادل نظر پیرامون چگونگی اجرای مسابقات مختلف رشته‌های ورزشی دریایی و ساحلی پرداخت.

شجیع در این نشست با اشاره به اینکه ژئوپولوتیک ترین فدراسیون ورزشی کشور فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، اظهار داشت: به دنبال انجام کارهای بزرگ و ماندگار بوده‌ایم و هدف از بازدید از ناو مکران نیز اجرای یک برنامه بزرگ ملی در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص رشته‌های دریایی است.

وی ضمن تقدیر از همراهی مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش با اجرای این برنامه‌ها بر عرشه ناو مکران این اقدام را قابل تحسین و یادآور شد: اجرای این رویداد باید به گونه‌ای باشد که از تمامی ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده و در حد نام و جایگاه نیروی دریایی ارتش باشد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور در ادامه با تمجید از همراهی دکتر کامرانی و دکتر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جهت توسعه رشته‌های ورزش های دریایی در استان، خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ در ۸ رشته برگزار که تعدادی از این انها بر عرشه ناو مکران، اقتدار نیروهای دریایی ارتش ایران و تعدادی نیز در آب‌های اطراف این ناو برگزار خواهد شد.

شجیع نقش استاندار هرمزگان در توسعه و پیشرفت این استان طی دو سال گذشته را غیر قابل انکار و تصریح کرد: همه عوامل و ظرفیت‌های هرمزگان برای شکوفایی و جهش در ورزش‌های دریایی دست به دست هم داده‌اند و در آینده‌ای نزدیک این استان به قطب اول رشته‌های دریایی کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.

وی هدف از اجرای این رویداد بزرگ ملی را تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقش استفاده از ظرفیت‌های دریایی و دریا محور ذکر  کرد و افزود: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دریا یکی از وظایف مهم و پررنگی است که وظیفه خود می‌دانیم در تحقق این شعار گام‌های اساسی و مهمی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار