رئیس حوزه هنری اردبیل:

دو نمایش از خلخال در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی پذیرفته شد

«سپهری» گفت: دو نمایش «وانی کوچک» و « پره چیلر» از خلخال در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی پذیرفته شدند.
کد خبر: ۶۱۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ - 11September 2023

دو نمایش از خلخال در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی پذیرفته شدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، مهیار سپهری رئیس حوزه هنری امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران از راهیابی دو نمایش از خلخال به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی خبر داد و اظهار داشت: نمایش «وانی کوچک» و نمایش «پره چیلر» از خلخال در بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی پذیرفته شدند.

وی افزود: هیئت ارزیابی و انتخاب «بخش دانشجویی» بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی متشکل از امین جعفرزاده، فرزاد معافی‌غفاری و مهدی نصیری نتایج پذیرفته‌شدگان این بخش را معرفی کردند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خاطرنشان کرد: نمایش «وانی کوچک» به نویسندگی و کارگردانی «سلمان شفیعی» و نمایش «پره چیلر» به نویسندگی «حامد فرجی» و کارگردانی «لیلا سلمانی» از خلخال در بخش دانشجویی پذیرفته شدند.

سپهری ادامه داد: بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی از هفتم تا دهم مهر ۱۴۰۲ توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به میزبانی شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار