مدیر ایستگاه صلواتی روستای صد خرو خبر داد؛

توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم بین زائران بارگاه منور رضوی

«قاسمی‌کیا» گفت: در ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم در دو نوبت، هر روز دمنوش، صبحانه و نان تازه نیز بین زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 14September 2023

توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم بین زائران بارگاه منور رضوی«علی قاسمی‌کیا» پیشکسوت دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، اظهار داشت: ایستگاه جانثاران ولایت با همکاری خیران و رزمندگان دوران دفاع مقدس روستای صدخرو از توابع شهرستان داورزن در زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع با ۱۶ غرفه آماده ارائه خدمات به زائران در روزهای پایانی ماه صفر است.

وی افزود: در این ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع روزانه ۱۲ هزار وعده غذای گرم در دو نوبت، هر روز دمنوش، صبحانه و نان تازه نیز بین زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توزیع می‌شود.

مدیر ایستگاه صلواتی روستای صد خرو ادامه داد: همچنین در حاشیه ایستگاه صلواتی نمایشگاهی با استفاده از هنرهای تجسمی از عصر عاشورا و میدان‌های رزم رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است که در بخشی از آن رزمندگان دفاع مقدس روایتگر خاطرات شهدا و ایثارگران هستند.

قاسمی‌کیا گفت: ایستگاه صلواتی جان‌نثاران ولایت تا پایان روز یکشنبه ۲۸ صفر دایر است و میزبان زائران و کاروان‌های زیارتی حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) عبوری به سمت مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار