در مهدیه مشهد صورت گرفت؛

برگزاری گرامیداشت یاد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید زنجان

همزمان با ایام عزاداری ارتحال پیامیر (ص) مراسم گرامیداشت یاد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید زنجان در مهدیه مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ - 14September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، ویژه مراسم گرامیداشت ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل با حضور هیأت مذهبی به مناسبت ایام سوگواری دهه آخرماه صفر امروز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه خیابان امام رضا (ع) مشهد برپا شد.

آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، «عباس برزگر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، جمعی از مسؤولان استان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و زنجانیان مقیم شهر مشهد در این مراسم حضور داشتند.

سخنران این مراسم آیت‌الله خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و نوای مداحی مادحین شهیر استان زینت‌بخش این محفل برگزار شد، توزیع کتابچه شاهد و ناظر و برپایی نمایشگاهی از وصایای شهدای والامقام در مورد اهمیت حفظ حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

گفتنی است، یادواره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان در جوار حرم ثامن الحج، همزمان با ایام سوگواری ۲۸ صفر، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هرساله به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، و هیأت مسجد زینبیه اعظم زنجان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار