مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

برگزاری ۴۳ برنامه محوری ویژه هفته دفاع مقدس در استان کرمان

سرهنگ «مهدوی‌فرد» از برگزاری ۴۳ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در سطح استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 18September 2023

برگزاری ۴۳ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در استان کرمان/رونمایی از نرم‌افزار مقر ۴۱ در هفته دفاع مقدس در استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در نشست خبری گرامیداشت چهل و سومین ‌سالگرد هفته دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات کنگره شهدا اظهار داشت: بزرگداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را با شعار «ما متحدیم» و با رویکرد جهاد تبیین برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: به‌منظور گرامیداشت این هفته با محوریت استاندار در مرکز استان و دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و در تمامی شهرستان‌ها با محوریت فرماندار برنامه‌هایی تدوین شده است.
 
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه در مجموع ۳۵ جلسه را ویژه هفته دفاع مقدس و پیرامون بزرگداشت این ایام برگزار شده است، ابراز کرد: هفته دفاع مقدس از جمعه ۳۱ شهریور آغاز و تا هفت مهر ماه ادامه دارد که ۴۳ برنامه محوری و بیش از ۱۲۰ زیر برنامه در این ایام برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: عناوین روزهای هفته دفاع مقدس پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، معنویت؛ ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی؛ زنان، خانواده، سلامت؛ شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی؛ دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان؛ وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌‌شناسی و استکبارستیزی؛ نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر، روستائیان، پیشمرگان کرد مسلمان و فرماندهان، عزت‌‌مداران، حماسه‌آفرینان است.
 
مهدوی‌فرد اظهار کرد: اصلی‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس امسال چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه، دیدار رزمندگان، آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و همسران آنان با مقام معظم رهبری است که در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها این برنامه به‌ صورت تصویری برگزار می‌شود که در مرکز استان این برنامه در گلزار شهدای کرمان اجرا می‌شود.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور، رونمایی از ۶۰ کتاب ویژه شهدا و رونمایی از صوتی شدن ۲۰ کتاب، حضور ۱۰۰ راوی دفاع مقدس در اماکن مختلف جهت روایتگری، رونمایی از نرم‌افزار «مقر ۴۱» و مجموعه مستند «مهندسی جنگ» و غیره از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان کرمان برشمرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها