استاندار خراسان جنوبی:

کاهش مشارکت در انتخابات نقشه روز دشمن است

«قناعت» به تشریح ۴ مؤلفه اصلی انتخابات پرداخت و گفت: «امنیت»، «رقابت»، «سلامت» و «مشارکت در انتخابات» ۴ مؤلفه اصلی انتخابات است و دشمنان پس از شکست در اغتشاشات، به دنبال ناامید کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.
کد خبر: ۶۱۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 19September 2023

تبیین ۴ مؤلفه اصلی انتخابات/ کاهش مشارکت در انتخابات نقشه روز دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در نشست ستاد انتخابات استان، با تأکید بر اینکه سلامت انتخابات از مؤلفه‌های مهم است که باید مراقبت‌های لازم انجام شود تا خدشه‌ای به سلامت و پاکدستی انتخابات وارد نشود، اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی ستاد انتخابات خراسان جنوبی براساس تقویم قانونی و به موقع در استان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندران و مسئولان برگزاری انتخابات باید مشکلات احتمالی را از هم‌اکنون پیش‌بینی کنند و منتظر حل آن‌ها از تهران نباشند، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه تجهیزات و امکانات با ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها همکاری کامل داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی «امنیت»، «رقابت»، «سلامت» و «مشارکت در انتخابات» را ۴ مؤلفه اصلی انتخابات ذکر کرد و گفت: دشمنان پس از شکست در اغتشاشات، به دنبال ناامید کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند که باید در این خصوص آمادگی و مقابله لازم را داشته باشیم.

قناعت با تأکید بر اینکه مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند، تبیین کرد: دشمن با کمک وابستگان داخلی خود با تمام توان به‌ویژه در حوزه رسانه‌ای به میدان آمده اما مردم در روز‌های گذشته نه بزرگی به دشمنان گفتند و باز هم با حضور پرشور خود در انتخابات، دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی متذکر شد: مسئولان اجرایی انتخابات و مدیران و مسئولان باید اصل بی‌طرفی را رعایت و زمینه مشارکت بالای مردم در انتخابات را فراهم کنند و همچنین سلامت انتخابات از مؤلفه‌های مهم است که باید مراقبت‌های لازم انجام شود تا خدشه‌ای به سلامت و پاکدستی انتخابات وارد نشود.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته دولت امسال جملات خوب و کلیدی در خصوص اقدامات دولت سیزدهم بیان کردند و در حال حاضر فضای کار، تلاش، کوشش و خدمت‌رسانی بر کشور غالب شده و دولت دغدغه‌ای جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنان ندارد.

قناعت با اشاره به اینکه دولت به دنبال رفاه، آرامش و آسایش مردم است و فقط رضایت خداوند متعال برای دولت مهم است، خاطرنشان کرد: در تقابل با توطئه‌های مختلف باید اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی و افزایش مشارکت سیاسی برای مردم تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها