حضور حداکثری اقتدار ملی/ استاندار خراسان رضوی:

خدمت به مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم می‌زند

«نظری» گفت: خدمت به مردم در افزایش مشارکت آن‌ها در انتخابات موثر است؛ بر همین اساس اقدامات اجرایی باید به گونه‌ای باشد که باعث جذب مشارکت شود.
کد خبر: ۶۱۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 21September 2023

خدمت به مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در جمع دست‌اندرکاران برگزاری و نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی در مشهد اظهارداشت: شرایط فعلی مشخصات منحصربه فردی دارد. با استفاده از شرایط باید بنحوی عمل شود که یک الگوسازی در برگزاری انتخابات شکل بگیرد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های برگزاری و نظارت نسبت به یکدیگر شناخت و‌ دغدغه دارید و این ظرفیت فوق‌العاده است. امیدواریم با توجه به این شرایط مطلوب، یک انتخابات الگو و موفق برگزار شود. در این مسیر مرحله به مرحله که پیش می‌روید بیشتر مراقبت کرده و همه مسائل را فهرست و کنترل کنید.

استاندار خراسان رضوی افزود: استقبال بالا در ثبت‌نام انتخابات در استان خراسان رضوی یکی از نشانه‌های فضای رقابتی است. طبیعتاً ما هم همین فضا را ادامه داده و یک فضای رقابتی و واقعی مبتنی بر اصول در برگزاری انتخابات ایجاد خواهیم کرد.

نظری به امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش‌ها در حوزه امنیت، ماموریت شروع خوبی داشته که باید ادامه پیدا کند.

این مسئول با تأکید بر اینکه رقابت در انتخابات ضریب مشارکت را بالا می‌برد، بیان داشت: اقدام دیگری که باید نسبت به انتخابات صورت بگیرد تبیین است. جهاد تبیین اهمیت دارد و همه نسبت به آن مکلف هستیم و وظیفه داریم.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تصریح کرد: خدمت به مردم در افزایش مشارکت آن‌ها در انتخابات موثر است؛ بر همین اساس اقدامات اجرایی باید به گونه‌ای باشد که باعث جذب مشارکت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار