جانباز «محمدی» از مازندران به خیل شهدا پیوست

جانباز سرافراز «مصطفی محمدی» از شهرستان بابل مازندران پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۱۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 19September 2023

جانباز ۷۰ درصد مصطفی محمدی از مازندران به خیل شهدا پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مصطفی محمدی» که در ۲۶ اسفند ۱۳۶۶ در خرمال به مقام جانباز نائل آمده بود، شب گذشته در بیمارستان ساسان تهران به مقام عظمای شهادت دست یافت.

مراسم تشییع پیکر مطهر این جانباز شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز هفتاد درصد مصطفی محمدی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی الله است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین کردند. جانباز شهید مصطفی محمدی یکی از بزرگ مردان الهی بود که با تقدیم جان عزیز و سرمایه معنوی خویش، در عرصه هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب شهادت جانباز شهید مصطفی محمدی را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه به خانواده معزز و بزرگوارش تسلیت و تبریک عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایش حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار