نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبیین‌گری وظیفه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است

آیت‌الله «عبادی» گفت: هر چند تبیین‌گری وظیفه‌ای بر دوش همه بوده و بر همگان واجب است، اما دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید در این جهت طرحی برای معرفی استعمار داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 21September 2023

مسئولیت پذیرفتن با کار و ساعت اداری ادا نمی‌شود/ ضرورت کشف حقایقبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار با جمعی از اساتید معارف دانشگاه‌های خراسان جنوبی، اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته که حدود صد نفر به شهادت رسیدند عده‌ای ضربه اقتصادی ایجاد کردند و جان و مال مردم را از بین بردند و عده‌ای از آن جوانان تحت یک برنامه گردشگری به راهیان‌نور رفتند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان از عدم انتقال حقایق گلایه‌مند هستند، افزود: جوانان می‌گویند؛ شما حقایق و مسائل را می‌دانید و به ما منتقل نمی‌کنید و ما جوانان ابزار دشمن قرار می‌گیرم و نتیجه‌اش همین اغتشاشات می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه همه مسئول فکر مردم هستیم و باید حقایق را کشف کنیم، تبیین کرد: مسئولیت پذیرفتن با کار و ساعت اداری ادا نمی‌شود بلکه باید طرحی داشته باشیم تا آگاهی‌ها را به کل جامعه به ویژه نسل جوانان انتقال دهیم.

آیت‌الله عبادی به جنایت‌های ۵۰۰ ساله استعمارگران اشاره کرد و توضیح داد: ۵۰۰ سال است که به کشورها حمله می‌کنند و همه اموال و فرهنگ و هویت آنان را غارت می‌کنند و با این همه جنایت می‌خواهند به ما آزادی و حقوق بشر یاد دهند و تا کی می‌خواهیم این ننگ بزرگ را یدک بکشیم.

وی با تأکید بر اینکه برای آگاه‌سازی باید طرحی داشته باشید تا وقتی اسم از غرب و آزادی برده می‌شود ننگ آدم از این وحشی‌های ضدبشری بیاید، متذکر شد: هر چند تبیین‌گری وظیفه‌ای بر دوش همه بوده و بر همگان واجب است اما دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید در این جهت طرحی برای معرفی استعمار داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منشأ فساد، اروپا است و اروپایی‌ها بودن که ایالت متحده را بر روی قبر بومیان ساختند و میلیون‌ها نفر را در جنگ بین‌الملل کشتند، بیان داشت: دانشگاه‌ها از سازمان بین‌الملل بخواهند که جریان جنایات اروپاییان چه شده چون آن‌ها مقام انسانیت را به بازی گرفته‌اند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه دانشگاه باید برای حل مشکلات طرح دهد و مسائل مختلف را برای مردم باز کند، خاطرنشان کرد: امروز شکست در چهره دشمن نمایان است ولی ما باید کار کنیم، آثار پیروزی را در جوامع اسلامی ملاحظه می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار