در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان سرخس: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای استفاده از ذخایر معنوی انقلاب است

«خواجوی» گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای استفاده از ذخایر معنوی انقلاب و انتقال تجارب آن دوران به نسل جدید است کما اینکه بنا به تعبیر و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان؛ کمتر از شهادت نیست».
کد خبر: ۶۱۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ - 21September 2023

انتشار جمعه 31 شهیور///مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان سرخس: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای استفاده از ذخایر معنوی انقلاب است«محمدعلی خواجوی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد درباره اهمیت گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت ایثارگرانی است که از تمام هستی خود گذشتند تا انقلاب اسلامی پابرجا بماند و به تمام دنیا صادر شود. هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای استفاده از ذخایر معنوی انقلاب و انتقال تجارب آن دوران به نسل جدید است کما اینکه بنا به تعبیر و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان؛ کمتر از شهادت نیست».

خواجوی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخس گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور؛ در سرخس نیز اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای امام رضا (ع) این شهر گردآمدند و از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ر رابطه با زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس بهره‌مند شدند. علاوه بر این؛ برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته پیش از خطبه‌های نمازجمعه نیز یکی از پیشکسوتان و روایان دفاع مقدس به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی در تبیین و توضیح سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرخس افزود: اجرای عملیات تاکتیکی توسط گردان امنیتی امام علی (ع) در سطح شهر سرخس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری چهار یادواره شهید در روستاهای کچولی و قوش خزایی، دهستان خانگیران و حوزه مقاومت خواهران حضرت فاطمه (س)، برگزاری یادواره شهدای شهریور و مهرماه شهرستان سرخس، برگزاری یادواره شهدای کارگر سرخس، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خواهران و برداران و عطرافشانی مزار شهدا از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سرخس تأکید کرد: یادواره‌های شهدای امسال نسبت به سال‌های گذشته رشد کمی داشته است.

خواجوی یادآور شد: در طول سال تحصیلی؛ دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس سرخس هر روز در مدارس این شهرستان حضور می‌یابد و به امر روایتگری آن دوران اهتمام دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها