در مراسم رژه نیروهای مسلح در ساری مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: به لطف خداوند نیرو‌های تأمین امنیت با حمایت مردم توانستند امنیت کشور را حفظ و از آشوب‌ها و فتنه‌ها جلوگیری و با قاطعیت آن را خاموش کنند.
کد خبر: ۶۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 22September 2023

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیروهای مسلح با حفظ امنیت از آشوب‌ها جلوگیری کردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این دوران اظهار داشت: به لطف خداوند نیرو‌های تأمین امنیت با حمایت مردم توانستند امنیت کشور را حفظ و از آشوب‌ها و فتنه‌ها جلوگیری و با قاطعیت آن را خاموش کنند.

وی با اشاره به توانمندی نیرو‌های تأمین امنیت و مسلح افزود: همان گونه که در دفاع از حرم با موفقیت بیرون آمدند در آشوب‌ها نیز توانستند برای کشور امنیت به ارمغان آوردند.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه خداوند به ملتی که در میدان است و اهل مقاومت است، کمک می‌کند، بیان کرد: آحاد ملت ایران مردمی حاضر در میدان و صحنه هستند و در دفاع مقدس و دفاع از حرم این حضور را نشان دادند و چون ملت اهل حضور و دفاع هستند، خداوند کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه به ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح افتخار می‌کنیم تصریح کرد: این ملت در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار