پیام جانشین منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع) به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس ره‌آورد صبر و وحدت ملت ایران بود

امیر «خلیل‌آبادی» با صدور پیامی فرارسیدن چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 22September 2023

دفاع مقدس ره‌آورد صبر و وحدت ملت ایران بودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در پیامی روایت هشت سال دفاع مقدس را حکایت از دوران طلایی و پرافتخار ملتی دانست که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

دفاع مقدس، نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار کسانی که دانش‌آموخته، مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه‌آفرینی، رشادت و ازخودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پرافتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روز‌هایی که ذره‌ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف مشهد به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار