امام جمعه موقت کامیاران:

«اطاعت» یکی از شاخصه‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است

ماموستا «فروتن» اطاعت را یکی از شاخصه‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: کسانی که در جنگ حضور می‌یافتند، احساس وظیفه می‌کردند و دنبال گرفتن حکم و مسئولیت نبودند.
کد خبر: ۶۱۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ - 22September 2023

«اطاعت» یکی از شاخصه‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «محمد علی فروتن» امام جمعه موقت کامیاران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کامیاران اظهار داشت: باید نماز را به صورت جماعت اقامه کنیم چرا که موجب وحدت و دوری از تفرقه بین مسلمانان می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در توصیف جایگاه پیشکسوتان این عرصه به سوره نور آیه ۵۲ اشاره کرد و افزود: هر کس فرمان خدا و رسول را اطاعت کند و خدا ترس و پرهیزگار باشد، چنین کسان را فیروزی و سعادت خواهد بود.

ماموستا فروتن، اطاعت را یکی از شاخصه‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: کسانی که در جنگ حضور می‌یافتند، احساس وظیفه می‌کردند و دنبال گرفتن حکم و مسئولیت نبودند.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان این عرصه و حاضران در جنگ اهل عمل بودند.

امام جمعه موقت کامیاران، تقوا در رفتار و عمل را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز رزمندگان دفاع مقدس خواند و ابراز داشت: دفاع مقدس به لحاظ آن ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها برای همیشه در اذهان ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار