امام جمعه بیله سوار:

مطالبات کشاورزان از محل پول‌های آزادشده پرداخت شود

حجت الاسلام«عزیزی» گفت: از مقامات مسئول استانی و کشوری درخواست می‌کنیم سریعاً مطالبات کشاورزان را از محل پول‌های آزاد شده کشور پرداخت کنند.
کد خبر: ۶۱۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 22September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر مرزی بیله سوار با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن یوم شهادت امام حسن عسکری (ع) یکی از مصادیق تقوا را صداقت در رفتار و گفتار و عمل انسان دانست.

حجت‌الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: صداقت یکی از سرمایه‌های بزرگ معنوی انسان است که نتیجه آن سعادت و خوشبختی انسان‌ها هم در این دنیا و هم در سرای آخرت خواهد بود و این مهم به کرار در آیات و روایات مختلف مورد اشاره واقع شده است.

خطیب جمعه بیله سوار با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس بر رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با رزمندگان عرصه شهامت و شهادت و ایثار اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار گرم و صمیمی، عالی‌ترین مطالب و موضوعات را در خصوص رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شدند که به تعبیری دیگر یک هویت و شناسنامه جامع از جنگ تحمیلی ارائه کردند که جا دارد این مفاهیم و موضوعات جامع و ارزشمند که از لسان مبارک حضرت آقا بیان شد به صورت دستورالعمل و منشور در بین آحاد مختلف مردم و مسئولین بویژه قشر دانش آموزی منتشر شود.

این مقام مسئول در ادامه خطاب به مسئولان گفت: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این نکته مهم و حیاتی توجه جدی داشته باشند که اساس و بنیان جمهوری اسلامی در رشادت‌ها و عظمت‌های هشت سال دفاع مقدس است که باید تمام برنامه ریزی ها و سیاستگذاری‌های نهادها و ارگان‌ها بر همین مبنا استوار گردد چرا که همه ما مسئولین، مدیون خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به نیویورک و شرکت در مجمع سالانه سازمان ملل متحد تصریح کرد: لحن سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل نشان دهنده قدرت و عظمت دیپلماسی مقاومت در مقابل دیپلماسی سازش و مذاکره بود و بالا بردن کتاب مقدس قرآن کریم و تمثال مبارک سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تریبون سازمان ملل، نشان از عقیده درونی و ذاتی رئیس جمهور کشورمان به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی است.

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: جا دارد از همین تریبون مقدس نمازجمعه از دفاع جانانه رئیس جمهور کشورمان از حقانیت و عظمت قرآن کریم و دادن وعده انتقام به قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از طرف مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان مرزی بیله سوار تقدیر و تشکر کنیم.

عزیزی با تقدیر و تشکر از زحمات و نگاه کریمانه استاندار انقلابی و جهادی استان، خواستار همکاری دستگاه‌های شهرستانی در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای و عمرانی شهر شد و از مقامات استانی خواست جهت تأمین درآمد پایدار برای شهرداری بیله سوار، تیرپارک پایانه مرزی به شهرداری بیله سوار واگذار شود.

وی به عدم پرداخت مطالبات کشاورزان اشاره کرده و از مقامات مسئول استانی و کشوری خواست؛ سریعاً این مطالبات را از محل پول‌های آزاد شده کشور پرداخت کرده و یا حداقل با اختصاص وام‌های کم بهره به کشاورزان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

امام جمعه بیله سوار از زحمات مجموعه آموزش و پرورش بیله سوار در راستای فراهم کردن تمهیدات لازم برای بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار