شهید «اردشیر مرادی»:

خواهرم، سیاهی چادر شما محکم‌تر از خون سرخ من است

در وصیت نامه شهید اردشیر مرادی آمده است: خواهرم، سیاهی چادر شما محکم‌تر از خون سرخ من است و حجاب شما تیری به قلب صدام و دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۶۱۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵ - 28September 2023

خواهرم، سیاهی چادر شما محکم‌تر از خون سرخ من استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «اردشیر مرادی» یكم فروردین 1345، در روستای «قلعه بردی» از توابع شهرستان «الیگودرز» به دنیا آمد. پدرش اسفندیار، كشاورز بود و مادرش قدمخیر نام داشت. دانش آموز دوم راهنمایی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و یكم بهمن 1361، در فكه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسید. پیكر وی را در زادگاهش به خاك سپردند.

در وصیتنامه شهید اردشیر مرادی آمده است:

 پرستش خدایی که همه هستی از اوست و اوست که مالک بر کل است و باتنی است، که فنا در او راه نیابد و زندگی مرگ به دست اوست.

و خدایا مرگ مرا در را خود قرار ده و در این راه ثابت قدم کن. سپاس خدای که پیامبران را فرستاد تا ما را هدایت کنند و از ظلالت نجاتمان دهند و ما را به کمال برساند.

و ای خدای بزرگ شربت وصل خودت را بر ما بچشان و شکر نعمت را نصیب ما بگردان. خداوندا تمام اعمالم را بدانی و گناهانم را به بزرگی خودت ببخش، تو رحمان و رحیمی و بر تمام بندگان دلسوزی، خدایا جان و مال ما همه از خودت می‌باشد.

پدر و مادرم شما برای بزرگ کردن من زحمات زیادی کشیدید متحمل در د و رنج‌های زیادی شده‌اید، امیدوارم خداوند از شما راضی باشد. مرا ببخشد و حلالم کنید و از شهادتم ناراحت نباشید افتخار کنید که در راه حق پا نهاده‌ام با خدای خویش معامله کرده‌ام که بهترین معامله است.

سعادت و کمال انسان در این معامله بزرگ است، مادرم رنج‌های شما بیهوده نرفته شما اسلام عزیز را به من شناساندید، پدر ومادر عزیزم نمی‌گویم شهادتم گریه نکنید اما بر پهلوی شکسته فاطمه زهرا و لب تشنه کودکان و اهل‌بیت حسین(ع) در صحرای کربلا و به سر جدای حسین و بر دست بریده حضرت عباس(ع) و برادر من آتش گرفته دختر امام حسین در صحرای کربلا و آوارگی زینب و بی کسی اهل‌بیت رسول ا… در آن زمان گریه کنید.

مادرم افتخار کن پیش فاطمه روسفید خواهید بود و پسری فدا کردی که راه فرزند او را ادامه داد و در این راه خون خود فدای دین حسین نمود در پایان مادر و خواهرم سفارش می‌کنم حجاب را حفظ کنید. سیاهی چادر شما محکم‌تر از خون سرخ من است حجاب شما تیری است به قلب صدام و دشمنان اسلام و السلام‌علیکم رحمت‌الله و برکاته.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار