کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس در شهربابک

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، کلنگ احداث موزه دفاع مقدس و استخر شنا در سپاه شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۱۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ - 26September 2023

کلنگ زنی موزه دفاع مقدس در شهربابک

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، کلنگ احداث موزه دفاع مقدس و استخر شنا در سپاه شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان به زمین زده شد.

«جلالی» فرماندار شهربابک در آیین کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس و استخر شنای شهرستان اظهار داشت: جنگ تحمیلی از این جهت برای ما «دفاع مقدس» نامیده می‌شود که ما برای دفاع از اعتقادات‌مان جنگیدیم، و افرادی هم که در این راستا فعالیت و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فداکاری کردند، مقدس هستند.

جلالی با ابراز خرسندی از آغاز ساخت موزه دفاع مقدس بیان کرد: برای این موزه باید از فناوری‌های جدید بهره برد تا برای مردم جذاب باشد.

حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان انار نیز در این مراسم گفت: هزینه کردن برای ساخت چنین مراکزی موجب می‌شود که در آینده هزینه‌های گزاف‌تری برای رفع آسیب‌های اجتماعی نپردازیم.

وی افزود: سیر در تاریخ عبرتی برای همه است و برای ساخت این موزه همه منابع پای کار بیایند.

رزمندگان دوران دفاع مقدس یادگاران طلایی آن دوران هستند

سرهنگ استایی فرمانده سپاه شهربابک هم گفت: موزه دفاع مقدس از مراکزی است که اهمیت بالایی دارد و شهربابک جزو اولین شهرستان‌های استان کرمان در بحث کلنگ‌زنی و احداث موزه دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس یادگاران طلایی آن دوران هستند که می‌توانیم از ظرفیت آنان برای محتوای درونی موزه دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

استایی بیان کرد: در قبال انتفاعی که برخی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعتی و معدنی از منابع شهرستان می‌برند، مسئولیت اجتماعی دارند که باید آن را مطالبه کرد و انتظار داریم برای ساخت دو مجموعه‌ی استخر شنا و موزه دفاع مقدس پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها