حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در حاشیه جلسه هیأت دولت مطرح شد؛

سخنگوی دولت: عدالت بیشتر در تقسیم امکانات عمومی برای نامزدهای انتخاباتی/ لایحه معاضدت قضایی بین ایران و ویتنام تصویب شد

بهادری جهرمی گفت: مصوباتی در جلسه امروز هیات وزیران به تصویب رسید که مبتنی بر آن روند انتخابات برای نامزدان عادلانه طی می‌شود و امکانات عمومی به صورت مساوی و عادلانه در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۱۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 27September 2023

سخنگوی دولت: عدالت بیشتر در تقسیم امکانات عمومی برای نامزهای انتخاباتی/ لایحه معاضدت قضایی بین ایران و ویتنام تصویب شدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌ جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار داشت: مصوباتی در جلسه امروز هیات وزیران به تصویب رسید که مبتنی بر آن روند انتخابات برای نامزدان عادلانه طی می‌شود و امکانات عمومی به صورت مساوی و عادلانه در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: در این مصوبات به طور مثال کلیه نامزدان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به صورت مساوی از تریبون سازمان صدا و سیما استفاده کنند به گونه‌ای که تبعیضی بین نامزدها ایجاد نشود، همچنین در این مصوبات بار مالی بر عهده دولت گذاشته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دو لایحه مورد تصویب هیات وزیران قرار گرفت که یک لایحه معاضدت حقوقی متقابل بین ایران و ویتنام  و دیگر لایحه گمرکی بین ایران و ونزوئلا است، و ان‌شالله برای روند تصویب قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.
 
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین موضوع لوله‌کشی در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان نیز مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت که منتج به مصوباتی شد تا لوله کشی در این مناطق با سهولت بیشتری صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/۳۷۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار