مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است

حجت‌الاسلام «مهدوی» با اشاره به نقش جمعیت در اقتدار و امنیت کشور گفت: افزایش جمعیت موجب ارتقای امنیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ - 28September 2023

اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «‌سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در مراسم افتتاحیه دوره 2 روزه تربیت مربی جمعیت، اظهار داشت: استغفار، طلب غفران و بخشش از جانب خداوند موجب تعالی انسان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه چند بُعدی استغفار، افزود: استغفار اجتماعی آثار و برکات ارزشمندی در جامعه دارد.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه افزایش جمعیت و فرزندآوری مورد تاکید و توجه خداوند متعال است، گفت: فرزندآوری و افزایش جمعیت در جامعه از برکات مهم استغفار است.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به آثار مهم افزایش جمعیت در یک کشور، بیان کرد: افزایش جمعیت موجب ارتقای امنیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنترل جمعیت کشورهای در حال توسعه توطئه‌ استکبار جهانی بوده است، افزود: استکبار جهانی در راس آن آمریکا با کنترل جمعیت کشورها دنبال سلطه گری این کشورها است.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش جمعیت در اقتدار و امنیت کشور، بیان کرد: اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه کاهش جمعیتی نسخه نابودی کشورهای در حال توسعه از سوی استکبار است، گفت: دشمن با ظاهرسازی علمی دنبال نسل کشی و کنترل جمعیت در کشورهای جهان سوم است.

وی با بیان اینکه برخی افراد جای فرزندآوری دنبال حیوان پروری هستند، افزود: برخی افراد سبک زندگی‌شان تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار گرفته است.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به کنترل بی‌حد و اندازه جمعیت در سه دهه گذشته در کشور، بیان کرد: طبق آمار در سه دهه اخیر بیش از ۲۰ میلیون نفر کشتار جمعیت در کشور صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه کنترل جمعیت اشتباه بزرگ اجتماعی بود که در کشور رخ داد گفت: عدم پرداختن به هویت دینی و ملی منجر به کنترل و کاهش فاجعه‌آمیز جمعیت در کشور شده است.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت و فرزندآوری از لحاظ ملی و دینی جزو ضروریات و اولویت‌های جامعه است، افزود: مادران دارای سه فرزند و بالاتر باید مورد تشویق ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار