فرمانده انتظامی استان خوزستان تشریح کرد؛

جزئیات هلاکت شرور مسلح در آتش متقابل پلیس خوزستان

سردار میرفیضی گفت: متهم که مسلح به سلاح جنگی و مهمات بوده در مقابل مأموران مقاومت و تقابل به آتش کرد که پس از درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.
کد خبر: ۶۲۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 01October 2023

جزئیات هلاکت شرور مسلح در آتش متقابل پلیس خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان خوزستان در بیان جزئیات خبر هلاکت شرور مسلح در آتش متقابل پلیس در شهرستان حمیدیه اظهار داشت: در پی درگیری‌های متعدد مسلحانه بین ۲ طایفه در منطقه عین ۲ اهواز که منجر به فوت یکی از طرفین درگیری شده بود، در همان زمان حدود ۴۵ نفر از اصحاب دعوی دستگیر و تعداد هفت قبضه کلاشینکف و چهار شکاری کشف و ضبط شده بود، دستورات ویژه برای دستگیری متهم اصلی صادر شد.

وی با بیان اینکه متهم اصلی درگیری حدود ۲ ماه متواری و اقدام به تیراندازی‌های متعدد کرده بود، افزود: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان حمیدیه شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه مأموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و ابتدا با تدابیر لازم افراد صاحب منزل به‌صورت سالم از دست متهم آزاد و سه نفر از همراهان او دستگیر شدند، بیان داشت: متهم که مسلح به سلاح جنگی و مهمات بوده در مقابل مأموران مقاومت و تقابل به آتش کرد که پس از درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم دارای سوابق متعدد شرارت اعم از تیراندازی، سرقت مسلحانه و زورگیری در محاکم قضائی و انتظامی است.

سردار میرفیضی عنوان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک تیغه خشاب کشف و یک‌دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار