مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

تقویت اخلاق مداری رویکرد محوری جامعه فرهنگی کشور است

حجت الاسلام فراهانی گفت: تقویت و گسترش اخلاق مداری، رویکرد محوری جامعه فرهنگی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد.
کد خبر: ۶۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ - 02October 2023

تقویت اخلاق مداری رویکرد محوری جامعه فرهنگی کنونی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد فراهانی» مدیرکل تبلیغات استان مرکزی امروز (دوشنبه) و به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) طی سخنانی،اظهار داشت: پیاده‌سازی سیره نبوی نیاز اصلی امروز جامعه است و همگان باید با الگوپذیری این مهم را نصب العین و سرلوحه امور خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام فراهانی گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی است که بتوانیم از پیامبر گرامی اسلام الگو بگیریم و با ویژگی های پیامبر رحمت و مهربانی، آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی های بارز پیامبر اکرم( ص) مردمی بودن، دارا بودن مهارت ارتباطی و قدرت شنوندگی است که با الگوپذیری از آن در گام نخست باید علاوه بر ایجاد تعامل و هم افزایی موثر، پذیرای انتقادات مردم نیز بود و توجه به این مهم در لایه های مختلف جامعه نیز صدق می کند.

حجت‌الاسلام فراهانی وحدت را عامل ارتقای امنیت، پیشرفت و کرامت امت اسلامی در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: با ایجاد وحدت و انسجام، قدرت‌های استکباری اجازه سلطه بر جهان اسلام را ندارند و جوامع اسلامی از استقلال پایدار و همه‌جانبه برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار