معاون هماهنگی بنیاد رودکی منصوب شد

مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالار‌ها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد.
کد خبر: ۶۲۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 02October 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مدیر عامل بنیاد رودکی، طی حکمی عباس زارع را به سمت معاون هماهنگی تالار‌ها و مراکز بنیاد رودکی منصوب کرد.

در حکم انتصاب مهدی سالم خطاب به عباس زارع آمده است:

«نظر به تصویب ساختار تشکیلاتی جدید بنیاد رودکی توسط هیأت امناء در تاریخ بیستم تیرماه ۱۴۰۰ و ساختار تفصیلی آن توسط هیأت مدیره در تاریخ بیست‌وپنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۰، بنا بر تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی تالار‌ها و مراکز» منصوب می‌شوید.

برنامه ریزی فرهنگی و هنری تالار‌ها و مراکز و نظارت بر اجراها، اهتمام لازم به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از طریق ارتباط و رایزنی با سایر سازمان‌ها و نهادها، برنامه‌ریزی جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای  مجازی، همکاری با رؤسای تالار وحدت و برج آزادی جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و هنری، از جمله مهمترین انتظارات اینجانب می‌باشد. توفیق جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم».

سالم همچنین از زحمات حامد فاتحی معاون سابق هماهنگی بنیاد که با پایان دوره مأموریت به دستگاه متبوع بازگشته، قدردانی و برای وی در ادامه مسیر خدمت آرزوی توفیق کرد.

زارع پیش از این معاون اخبار و رسانه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ بوده است. از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  اشاره کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار