تجلیل از خانواده های شهدای اهل سنت به مناسبت هفته وحدت در خاش

به مناسبت آغاز هفته وحدت از خانواده شهدای اهل‌سنت شهرستان خاش تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۶۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ - 02October 2023

تجلیل از خانواده های شهدای اهل سنت به مناسبت هفته وحدت در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت آغاز هفته وحدت و با حضور امام جمعه موقت، فرمانده سپاه شهرستانی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران ادارات از خانواده شهدای اهل‌سنت شهرستان خاش تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سردار «احمد مالدار» فرمانده سپاه شهرستانی خاش در تجلیل از خانواده شهید اهل سنت شهرستان خاش با تبریک ولادت پیامبرعظیم‌الشأن اسلام از اتحاد و همبستگی این دو مذهب به نیکی یاد کرد و اظهار داشت:دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است و خانواده های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و این خانواده ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب، الگویی برای همه ما هستند.

سردار احمد مالدار افزود: خانواده‌های شهدای اهل سنت الگویی مناسب در بین اقلیت‌های مذهبی کشور هستند که در راستای دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی با تقدیم فرزندان عزیز خود یکی پس از دیگری دین خود را به خوبی هر چه تمام تر به نظام و انقلاب ادا کردند.

 وی افزود:خانواده‌های شهدا فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند تا کشوردر امنیت و اقتدار باشد. حضور مردم ازهر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

در این مراسم از خانواده های ۱۵ شهید شهرستان خاش بمناسبت هفته وحدت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار