غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان خاش در آغاز هفته فراجا

به مناسبت هفته فراجا با حضور مسئولین و خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران مزار شهدای شهرستان خاش غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ - 05October 2023

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان خاش در آغاز هفته فراجابه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته فراجا با حضور مسئولین و خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران مزار شهدای شهرستان خاش غبارروبی و عطر افشانی شد.

«علیرضا تمندانی» رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش اظهار داشت: شهیدان ما در سالهای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و عرصه مقابله با اشرار و قاچاقچیان و گروهک خرابکار برای عزتمندی اسلام و انقلاب و میهن تلاش کرده و جان و خون خود را در این راه نثار نموده اند.

وی گفت: شهدای نیروی انتظامی حق زیادی بر گردن مردم و مسوولان کشور دارند، زیرا آنها در عرصه نظم و انضباط اجتماعی و تامین امنیت و مقابله با اشرار و گروهک های خرابکار و متجاوزان مرزی مقتدرانه در صحنه آمده و با گذشت و ایثار از حریم اسلام و انقلاب صیانت کرده اند.

تمندانی ادامه داد: پلیس مقتدر در عرصه اجتماع و راهنمایی و رانندگی و کاهش آسیب های ترافیکی در جاده های درون و برون شهری نقش آفرینی موثری داشته و عملکرد این قشر در جهت خدمت به مردم قابل ستایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار