فرمانده انتظامی خلخال مطرح کرد؛

تشکیل ۹ هزار و ۹۹۱ هزار پرونده قضایی در خلخال

سرهنگ «موسوی» گفت: با تلاش نیرو‌های تحت امر فرماندهی انتظامی در ۶ ماه نخست امسال ۹ هزار و ۹۹۱ پرونده قضایی در کلانتری‌ها و حوزه‌های انتظامی این شهرستان تشکیل و رسیدگی شد.
کد خبر: ۶۲۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 07October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ «سیدهادی موسوی» فرمانده انتظامی خلخال امروز (شنبه) در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح خلخال که به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در محل میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی خلخال برگزار شد، اظهار داشت: در این مدت هفت هزار و ۲۸۰ مورد با شماره پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و نتیجه آن انجام سه هزار و ۳۳۶ مورد عملیات پلیس از جمله دستگیری در محل نزاع، هدایت تماس‌گیرندگان به سمت کلانتری‌ها و حوزه‌های انتظامی و یا تشکیل پرونده قضایی و ارجاع به دادگستری بوده است.
وی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلخال میزان کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان ۴۵۰ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال قبل افزایش یافته و عرصه برای فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان مواد افیونی در جامعه تنگ‌تر شده است.

فرمانده انتظامی خلخال با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های مختلف فرماندهی انتظامی خلخال در ارائه خدمات مختلف به مردم افزود: در نیمه اول امسال ۹۹۲ برگ گواهینامه توسط معاونت راهور این فرماندهی صادر شده است.

سرهنگ موسوی گفت: در این مدت با تلاش پلیس راهور خلخال ۲ هزار و ۴۸ خودرو تعویض پلاک شد و همچنین ۴۲۰ دستگاه خودرو‌های آلاینده صوتی و یا مزاحم نوامیس مردم از سطح شهر جمع‌آوری، توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.

حجت‌الاسلام امیدوار، امام جمعه شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته فراجا گفت: امنیت پایدار امروزی جامعه و کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح به‌ویژه سبز پوشان نیروی انتظامی است.

تجلیل از کارکنان ساعی، اعطای درجه ترفیع افسران فرماندهی انتظامی خلخال از دیگر برنامه‌های اجرا شده در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح خلخال بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار