ادای احترام کارکنان نیروی انتظامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مقام شهدا

کارکنان نیروی انتظامی، مدیرکل وکارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از مسئولان و خادمان شهدا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج به مقام شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 07October 2023

ادای احترام کارکنان نیروی انتظامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مقام شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، کارکنان نیروی انتظامی، مدیرکل و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سایر مسئولین و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج برگزار و حاضرین ضمن قرائت فاتحه، مزار شهدا را عطرافشانی و گل‌باران کردند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حاشیه این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک هفته نیروی انتظامی، شهدا را مظهر اقتدار و سربلندی کشور دانست و اظهار داشت: ما باید قدردان عزم راسخ شهیدان باشیم که با از جان گذشتن خود، نفس کشیدن در زیر آسمان کشوری را به ما هدیه دادند. امروز اینجا هستیم تا بار دیگر عهد و پیمان ببندیم با شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی که شهدا برای آن از بهترین هستی خود گذشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی تلاش‌های زیادی در راستای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده است و همواره در برنامه‌هایی که در ارتباط با شهدا است حضور فعال دارند که این بسیار ارزشمند و جای تقدیر و تشکر دارد.

رستمیان تأکید کرد: همه ما ارزش زحمات مجموعه نیروی انتظامی برای امنیت مردم و کشور را درک کرده و میدانیم چه قدر مهم و ارزشمند است، امیدواریم تمامی زحمات این عزیزان مورد رضای حق‌تعالی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها