به همت رادیو ایران صورت می‌گیرد؛

بزرگداشت شهید «همدانی» در برنامه «خداحافظ سالار»

بزرگداشت شهید «همدانی» در برنامه «خداحافظ سالار» به همت رادیو ایران صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۲۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 08October 2023

بزرگداشت شهید «همدانی» در برنامه «خداحافظ سالار»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سردار حسین همدانی» مشهور به حاج حسین همدانی که از او به عنوان «بزرگ‌ترین فرماندهان جنگ سوریه»، «نابغه جنگ‌های ناهمتراز در غرب آسیا» و «مرد شماره ۲ سپاه» یاد می‌شود، در کنار «حاج احمد متوسلیان، شهید محمدابراهیم همت و شهید محمود شهبازی» از بنیانگذاران تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) شناخته می‌شود.

احمد یوسفی تهیه کننده «خداحافظ سالار» اظهار داشت: «حاج حسین همدانی» که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در امر مبارزه فعال بود، در دوران پس از جنگ تحمیلی، مسئولیت‌های متعددی در سپاه و بسیج داشته است؛ فرماندهی سپاه پاسداران استان همدان، فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) و سپاه پاسداران تهران و مشاور فرمانده کل سپاه، بخشی از مسئولیت‌های او بوده است.

وی ادامه داد: «سردار حسین همدانی» در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در اطراف شهر حلب در سوریه، در نبرد علیه نیرو‌های داعش به شهادت رسید.

«خداحافظ سالار» به تهیه کنندگی احمد یوسفی و اجرای زهرا تقی ملا و حضور سردار جعفر اسدی از فرماندهان سپاه قدس، به مرور خاطرات و رشادت‌های این شهید آسمانی پرداخته و امروز (یکشنبه) ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار