در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان صورت گرفت؛

تجلیل از ناشران برتر توسط رئیس سازمان ادبیات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

سردار «بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در جریان بازدید از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان از ناشران برتر تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۲۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 08October 2023

تجلیل از ناشران برتر توسط رئیس سازمان ادبیات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت استان همدان از ۷ ناشر برگزیده شرکت کننده در این نمایشگاه که در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (اردیبهشت سال ۱۴۰۲) خوش درخشیده بودند، تجلیل کرد.

وی در این آیین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دفاع مقدس خدمت بسیار حسنه‌ای است، اظهار داشت: آثار و برکات این نمایشگاه را در یازده دوره گذشته شاهد بودیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها مشوق دیگر ناشران است تا آنان نیز به انتشار کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری سوق پیدا کنند.

انتشارات «سوره مهر» ناشر برگزیده در بخش دفاع مقدس، انتشارات «روایت فتح» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، انتشارات «ستاره‌ها» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، انتشارات «خط مقدم» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، انتشارات «شهرستان ادیب» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، مدیرعامل مجمع «ناشران دفاع مقدس» کسب عنوان عملکرد موفق و قابل تقدیر و انتشار «دارالمعارف الاسلامیه» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل کرد.

متن این لوح تقدیر که مورد تایید سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته به شرح ذیل است:

با اهداء سلام و تحیات

خداوند را شاکریم که توفیق تلاش و مجاهدت در راه حفظ، اعتلا و نشر فرهنگ والای دفاع مقدس، مقاومت و اهداف متعالی و نورانی آن را به ما عطا فرموده است.

زحمات انسان ها و مجموعه های مؤمن، انقلابی و دغدغه مند، همواره در محضر پروردگار متعال محفوظ و از دعای خير بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، امام عزیز (ره) و شهدای عظیم الشان برخوردارند.

تلاش ارزشمند و اثر گذار جنابعالی و همکاران ارجمند آن مجموعه که با هدف معرفی و جاودانگی فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت برای نسل جوان و علاقمندان به ارزش‌ها و معارف آن گام‌های بلند برداشته، آثار ارزشمندی را خلق و به مخاطبان مشتاق عرضه داشتند را قدر دانسته و همت بلندتان را پاس می داریم.

و از آنجایی که برابر با ارزیابی‌های صورت گرفته، آن انتشارات در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) به عنوان ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس انتخاب گردیده، ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون، این لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیم می‌شود.

امید است در سایه الطاف و عنایات الهی، تدابیر و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، در راه ترویج و تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام، انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت، بیش از پیش موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار